Feel the magic of HasCoding

15 Temmuz 2011 Cuma

LANET OLSUN SİZE

Diyarbakırda yaşanan olay sonucu şehit düşmüş 13 şehitimizin ailelerine ALLAHtan rahmet diler başları sağ olsun derim siz hiç merak etmeyin "BİR EVLADIM DAHA OLSA ONUDA GÖNDERİRİM" ben 16 yaşımda olmama rağmen beni askere çağırsalar koşa koşa giderim

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
NE MUTLU TÜRK OLANA

neymişte ülkeyi böleceklermiş bu ülke kolay kolay bölünmez böldürtmem ordunun en önünde ben gitsem bile sadece beni değil arkamdaki osmanlı türk evlatlarını görsünler altlarına ederler.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popular Posts

Çeviri

Yenilikler

2015 herkese mutluluk getirsin...
Şikayet ve Önerilerinizi iletisim@hesesholding.com adresine mail atabilirsiniz...
Beni hatırla (Bu nedir? )

Facebook'ta Şirketimiz

DMCA.com Protection Status